Saturday, April 20, 2013

Testimoni MMR oleh Puan Noraskeen Hamzah, Managing Director Big Apple dan Subway

Salam semua..ingat lagi tak posting saya mengenai biz partner baru saya, Puan Noraskeen.. pemilik Big Apple di Alamanda dan mempunyai 2 Subway (yg terkini dengarnya beliau telah di approuch oleh owner Subway Malaysia utk tambah 1 lagi outlet subway. Tahniah kepada beliau!

Pada yg belum mengenai beliau..boleh klik link ni yer..


Hari ni saya nak share pula apa yang beliau dapat selepas menghadirkan diri ke Seminar Minda Magnet Rezeki pada Mac 2013 yang lalu...jom kita baca apa luahan beliau























SEMINAR MINDA MAGNET REZEKI (MMR)
BYK MEMBANTU SAYA, KELUARGA DAN BUSINESS

Salam,

Buat semua warga STG, saya ingin berkongsi tentang prog MMR yang telah saya hadiri awal bulan Mar lalu. Tahun 2011 & 2012 adalah tahun cabaran bagi saya dan rakan2 business saya sekeluarga. Cash flow tight, dimanipulate rakan kongsi sehingga kerugian beratus ribu ringgit, kehilangan business, kehilangan wang, kehilangan kenderaan, org pinjam duit tapi tak bayar, kecurian beramai2 oleh staff2 hampir menyesakkan business, org keliling mcm tak suka jer dan..saya tak nak sebut lagi lah..

Saya dan suami (Kamal nama sebenar) duduk berfikir, kenapa susah sgt, mula redha ini dugaan drNya. Kami mula mencari ilmu, membaca buku2..tiba2 saya terbaca iklam MMR oleh sahabat saya Naura Auni. Dia ni memang tak pernah nak promote pun kat kite, nasib baiklah ada terbaca post2 dia. Tapi mungkin itu rezeki Allah buat kami, saya terbaca. Itupun melalui wall common friend kwn kite kena tag.

Saya terus ajak Naura Auni ke rmh dgn kadar SEGERA, cite sikit MMR ni. Saya nyatakan prob saya..Akak poket bocor, -ve sgt, katanya. Sy kena join seminar ini, lagipun sy mmg allocate x% dr income sy utk self improvement. Saya ajak Kamal. Katanya, ‘U go first..lagipun what will u get dgn RM6++ jer, in 1-day lak tu”..Haa..What Will You Get kan…

so 2/3/13 (Sat) saya hadir bersendirian ke MMR...semangat.. Alhamdulillah..Isnin lps MMR, pg2 sy terima call dr bank, property loan sy yg dok sangkut since Jan akhirnya approve. Kamal…, loan dia tak approve (hihihi..), bank proposed sy as joint borrower.

Business memang ketara improve. Bulan Mar adalah ‘dry month’ untuk sales kedai2 kami. Tapi, saya terus meminta dariNya dan salah 1 outlet saya cecah lebih 5 angka sales pd 1 hari ni. Nak cecah 5 angka ni happen pun dlm cuti sekolah/peak season jer. Itupun kami mula dpt few bulk orders, mmg sales kedai2 improve. Wow! Alhamdulillah.. Peluang business lain pun bertambah...Kamal excited, "babe..keep on request..your aura positif tengah power ni"..haa..’What Will You Get’ hari tu kan…

Ilmu dalam MMR ini bawa byk perubahan dlm diri sy. Kalau dlu sy selalu berfikiran –ve, tp skrg tidak lg. Rezeki dtg melimpah ruah. Dgn ilmu ni, ape yg kita nk pasti dpt... inshaaAllah. Dan sy rasa mmg patut sy share. Nk tau lbh lanjut kena dtg, mmg dahsyattttttt……… Terima kasih yg x terhingga pd mentor2 hebat yang xpenah lokek ilmu dlm memberi tunjuk ajar di Smart Tycoon Group.

Terima kasih Ya Allah atas rezeki ini.

Orang yang dah berjaya pun berusaha nak mengubah nasib supaya menjadi lebih berjaya...
Ayuh mulakan LANGKAH anda sekarang.
Hubungi saya (Naura Auni di 014-669 1696) untuk hadir di seminar Minda Magnet Rezeki pada 
11 May 2013 (sabtu)

No comments:

Post a Comment