Saturday, April 20, 2013

Testimoni MMR oleh Cikgu Azratul dari Kuching


















Sharing dari Cikgu Azratul yang terbang dari Kuching untuk attend Seminar Minda Magnet Rezeki di Kajang. Jom ikuti pengalaman beliau...

Salam 5 Safar 1432..Perkongsian Ilmu MMR

Alhamdulillah..ber MMR pada 2DECEMBER di JB..agak suntuk sebenarnya kerana akan meninggalkan JB ke Kuching pada 9Dec..Alhamdulillah..walaupun dengan sungutan suami apa lagilah yg u nak belaja nie..?senyum jelah ...ilmu jadi jutawan...he..he.. :0)

4Dec- membeli belah di Pontian nak bawa balik stok baju ke Kuching dengan ilmu DADA saya dapat beli baju kurung sulam yg harga di pasaran mencecah RM200++ hanya dengan RM?? cuba kome teka berapa agaknya? Less than RM50!!..Alhamdulillah....TQ Allah

6DEC-Bantu mak dengan Business Coaching MKM Alhamdulillah adalah baju2 yg terjual n jumpa orang2 hebat..Jadi chef sat puaslah saya cakap Wahai Makhluk Allah yang paling hebat kat bahan2 yg saya nak masak tu ayam, rebung , kelapa, telur..mcm CDM Lin bagitahu chef buat kek coklat tu...

Alhamdulillah makanan yg dimasak NO COMPLAINT..n mak call few days ago tanya kak ada org dtg nak resepi ayam goreng u..ha.ha. kelako bunyinya...biasa jer n mak kata masa hari tu ayam licin n ada org nak rasa jugak serbuk2 kelapa tu..(ayam tu goreng dengan kelapa) Dasyat ilmu ni Alhamdulillah dengan izinnya atas kekuasaan Allah...Syukur dapat berkongsi ilmu dgn org yang HEBAT!!

9DEC- Alhamdulillah sampai di rumah disambut dengan bau harum....(Najis kucing) baru masuk jer fuh..menusuk kalbu..ingat Mentor Ariffin kata kalau kucing suka dtg rumah u tu rezeki..alhamdulillah..saya sebenonya xsuka kucing tapi husband saya sangat suka bagi lauk2 balance dgn nasi kat kucing dia kata kita kongsi...so tutup hidung carilah kat mana kucing nie buat projek...

11Dec-kami sebenarnya nak masuk ke rumah baru..tapi belum pun pindah sebab kunci n letrik belum dapat n belum masuk..so we all pilah bayar duit letrik n masa tu my hubby nie puaslah membebel atas motor coz he said i spent so much kat JB masa cuti so duit tu stucklah..nak jadi cerita kereta pulak dlm bengkel xdapat gak ambik kerana ongkosnya enggak ada!!Bukan sikit 4k!!..Subhanallah tolonglah hambaMU..

so saya dah keluarkan investment tapi pun belum clear..atas motor tu makin dia membebel makin kuatlah saya doa dlm hati guna teknik2 yg diajar tu...ish rasa nak complaint tapi No COMPLAIN sgt susah nak didik hati..ni...smpai rumah call agen bilalah nak keluar my investment nie..dia kata kak baru 9 hari it takes 14 working days..tup tup esok lepas bookkan tiket kawan yg nak dtg kuching tengok balance ada 4K ++ Alhamdulillah...syukurnya Ya Allah..malam tu sampai pukul 1130pm saya tengok Maybank 2u ada x floating cek..xda pun..yakin-yakin-yakin-yakin-yakin-yakin-yakin..Allah maha mendengar...

semalam pulak Developers call Pn Azratul you boleh datang ambik cek you ya Alhamdulillah..dia janji bulan depan baru duit deposit kami tu dia pulangkan... Alhamdulilah saya sangat bersyukur atas nikmat ilmu yang dikongsikan..mudah2an ilmu yang bermanfaat menjadi bekalan di alam barzah....Amin Ya Allah

Jazakillah kerana membaca karangan saya nie ya.. Anda Hebat!! Saya Hebat!! Kita SEMUA HEBAT!!! JOM PI MMR - 11 May 2013 di Kajang


NAK INFO LANJUT MENGENAI MMR, BOLEH HUBUNGI SAYA DI 
014 669 1696

No comments:

Post a Comment