Tuesday, March 12, 2013

Business partner saya yang baru



Salam...Saya ingin introduce business partner saya yang baru, Pn Noraskeen Hamzah.

Puan Noraskeen Hamzah merupakan pemilik sebuah outlet Big Apple Donuts & Coffee dan 2 buah outlet Subway di Kuala Lumpur.. Modal?! Lebih dari RM2 juta!!! Walau bagaimanapun, beliau seorang yang sgt optimistic dan open to anything good.. beliau turut berpendapat, biz networking adalah biz yg paling mudah utk menjadi platform kepada passive income kerana modalnya yg super rendah!!

Walaupun sudah bebas kewangan.. sudah pun menjelajah ke serata dunia dan sudah pun mencapai impian.. namun begitu, beliau sanggup mengosongkan cawan minda dan menimba lebih banyak ilmu yg boleh membawanya terbang lebih tinggi! Beliau kini sgt teruja berada dalam family STG.. Beliau telah melancarkan blog and ecommerce portal Kenko Addict bagi memasarkan produk2 dan juga bertemu potensi rakan perniagaan.

Moral of the story, be proud of our team and biz! We are on the right track.. Buat! Buat! Dan Buat shaja!! Orang yg sudah Berjaya pun tetap ingin bersama kita, apatah lagi mereka yg masih berlari dlm lingkaran ‘rat race’!

Semoga beliau boleh mencurahkan ilmu mereka kepada kita juga…. 

No comments:

Post a Comment