Thursday, November 22, 2012

Majlis Ulangtahun Hai O ke 20 Part I










Sempena Majlis Ulangtahun Hai O ke 20 yang bakal di adakan di Stadium Malawati, Shah Alam pada 24hb November 2012 (Sabtu). Kami di Smart Tycoon Group bersama-sama meraikan kejayaan CDM lelaki sulung STG; CDM Hafiz Rithduan atau di lebih dikenali dengan nama Cikgu Apit di samping isteri tercinta yang menjadi tulang belakang kejayaaan beliau iaitu Murni Zuriati atau di kenali dengan panggilan Cik Mun.



Di jemput semua hadir bersama-sama untuk meraikan kejayaan beliau. Juga akan dipersembahkan dengan dua artis bersuara emas iaitu Dayang Nurfaizah dan Shila Amzah pada hari tersebut.























Alhamdulillah hari ni dapat pengumuman salah seorang STG menang cabutan bertuah The NEW IPAD..fuuhhh memang hebat getaran energy kejayaan beliau. 

Tahniah SSM Haryaty Akhir!!! Seronok sangat kawan sedorm dan 1 Sek Tinggi Kluang, Se Diploma, Se housemate :)


















Kami di STG Happy Family sangat2 happy dan berbangga dengan kemenangan ini. Kemenangan bersama. The winner is teamwork. Tap energy besarrrr!!!! Insyallah banyak lagi bakal menyusul utk Cabutan Bertuah di Majlis Ulangtahun ke-20 nanti. Proton Preve, Melancong ke London-Paris dan yang lain2. I can feel it. Ya Allah, izinkanlah. Segalanya mudah bagi-Mu. Saksikanlah saat-saat manis ini.....

1 comment:

  1. Oh.... Kenapa aku br perasan posting nie.... Terima kasih... Alhamdulillah....

    ReplyDelete