Tuesday, June 30, 2015

Lihat dunia dari mata burung


Lihat dunia dari mata burung
Atau lihat dari dalam tempurung
Yang mana satu engkau pilih

Dua rangkap dari lirik lagu "Tanya Sama Itu Hud Hud" yang atas tu jelas dan terang, menyuruh kita berfikir antara melihat dari mata burung, with an open mind dan berpandangan jauh atau sekadar mahu melihat seperti katak di bawah tempurung. Hanya melihat tempurung dan diri sendiri. Itupun kalau ada cahaya. Kalau tak ada? Gelap gelitalah jawabnya. Maka, pilihlah dengan akal yang dianugerahkan.

Saya belajar banyak suatu dari mentor2 STG. Ini antara mentor saya.. CDM @murnizuriati yg mengajar saya utk berani bertindak keluar dari kotak bersegi dan mengenalpasti kebolehan saya sendiri.. Membuktikan saya juga mampu utk berjaya mencapai impian seperti org yg telah berjaya dan berada bersama komuniti positif.

Pilihan utk bersama STG buatkan sy dapat menambah sahabat serata Malaysia. Dapat berjalan melihat keindahan alam ciptaan Allah luar negara secara PERCUMA. Best sangat2 😍

Buka impian, usaha utk realisasikan impian, insyaallah impian pasti jadi realiti!

#coachofmoneymakers
#projekSTG
#businesswithpleasure
#letsuccessmakesthenoise

No comments:

Post a Comment