Thursday, April 24, 2014

SANGGUPKAH PROLAPSED (TOMBONG) DI USIA TUA?

















Sedikit perkongsian info yang buat saya semakin kagum dengan kehebatan Maharani….. Cerita ini dikongsikan oleh mak saya minggu lepas ketika beliau melawat nenek saya di kampung.

Nenek saya and the gang telahpun membeli beberapa produk dari adik saya, Siti Nurul Bahiyah sebelum ini. So, semasa mak saya balik ke kampung tempoh hari, masing2 nak repeat order sambil share kisah masing2…. Antara citer yang paling menarik perhatian saya ialah tentang seorang nenek ni yang rupanya mengalami masalah prolapsed ataupun lebih dikenali sebagai tombong. Bagi yang tak tahu, prolapsed ialah keadaan dimana rahim wanita terkeluar dari faraj. Seram kan?!

Camne boleh jadi cenggitu? Nenek ni kata , selepas melahirkan anak, beliau tidak pernah dapat berpantang dengan sempurna kerana terus je kena buat kerja2 berat. Yela.. Orang dolu2 kan…kena menorah getah, angkat benda berat, buat kerja rumah and so on….Lebih teruk lagi beliau pernah terjatuh di ladang getah ketika sedang mengangkat tong getah yang berat tu….

Akibatnya, prolapsed bukan terus berlaku ketika itu. Tapi rupanya prolapsed ni macam ‘time bomb’. Dia berlaku tetiba, bila beliau di usia emas…. Bukan prolapsed aje, siap buasir sekali! cian kan…

Setelah menggunakan maharani sekotak, beliau kata, “Alhamdulillah…. Tombong dan buasir dah xde langsung!” Tu yang repeat order sebab beliau tak sangka kesengsaraan yang ditanggung sekian lama rupanya sekejap je settle dgn penggunaan maharani..

Hebat kan maharani ni…. Sebab tu la saya sangat yakin, V3SR adalah SET BERPANTANG TERBAIK untuk para wanita. Bayangkan betapa cantiknya rahim kita kalau dari awal kita jaga dengan mengamalkan Maharani...

Lebih baik lagi dengan V3SR…. Ibu adalah asset paling berharga dalam sesebuah keluarga.... Oleh itu, jom para ibu, kita jaga diri kita supaya kita dapat menjaga orang2 kesayangan kita yang lain…

SPECIAL DISKAUN 10% + Free Postage
TERHAD kpd 25 orang sahaja sehingga 31 May 2014. Cukup 25 orang, promo tamat serta-merta.

FOR SERIUS BUYER ONLY!!!
Jika anda nak lebih diskaun, sehingga 15% dan SPECIAL OFFER LAIN,
komen 'SAYA NAK 15%'.

MASALAHNYA HANYA TERHAD KEPADA 5 PEMBELI TERAWAL.
First come first serve!!! KOMEN SEKARANG!!! ATAU
SMS ke 014-6691696

#ProjekSTG
#LetSuccessMakesTheNoise


No comments:

Post a Comment