Friday, June 7, 2013

JIKA INGIN KAYA, BERLAGAKLAH SEPERTI ORANG KAYA!!!
















JIKA INGIN KAYA, BERLAGAKLAH SEPERTI ORANG KAYA!!!

Inilah antara tips Mentor Kekayaan dan Kejayaan, Dr. Azizan Osman dalam Seminar Hidup Luar Biasa beliau yang saya hadiri 3 tahun lalu… Pada ketika itu, DAO memberikan beberapa tips utk MEMBESARKAN POKET MINDA. Salah satu daripadanya ialah RASAKAN DIRI ANDA SEBAGAI ORANG KAYA…. Berbelanjalah seperti orang kaya! 

Huhhh!! Macammane?!!! Kalau dah memang duit cukup2, how could I spend like all those rich people? 

DAO kata, boleh try masuk ke butik2 eksklusif, tengok tag harga , dan control muka supaya relax and tak besarkan mata or menjerit “mahalnya!!” or terus letak dan keluar dari kedai..hihi….

Cara lain plak, cuba sekali-sekala, at least utk certain occasion macam anniversary perkahwinan ke, bawa pasangan kita untuk romantic dinner di tempat eksklusif mcm Restoran Berputar KL Tower ke… Bila beliau tanya siapa pernah bawa isteri ke sana, boleh kira dgn jari sebelah tangan je bilangannya!!! Huhu….

Persoalannya disini, MAMPUKAH KITA RASAKAN DIRI KAYA DI KALA KITA SEBENARNYA BELUM KAYA?nanti dah spend, balik je dari restoran terus pening sbb kena ikat perut....

Jangan risau, di STG, semuanya ada… Antara perkara yang orang kaya buat ialah pergi MELANCONG KE LUAR NEGARA dengan 5 star trip. Tidur di hotel 5 bintang, makan di restoran mewah dan membeli-belah di luar negara… MAMPUKAH KITA BUAT SUME TU? Dgn STG mestilah boleh…. KENAPA?

Kita boleh melancong ke luar Negara dengan VVIP 5 star trip secara PERCUMA!!!! Tidur di hotel 5 bintang, PERCUMA!! Makan di restoran 5 bintang, PERCUMA!!! Memang rasa sgt mcm org kaya! 

Saya dan suami amat berterima kasih kepada STG kerana dek trip pertama kami ke Umrah bersama STG, poket minda kami semakin membesar! Mana taknya, semuanya 5 star! Hotel, makan, dan membeli-belah pun tak usik duit gaji! Seronok sangat! HOTEL YANG KAMI TIDUR TU, HARGANYA UTK 1 MALAM, SAMA DENGAN GAJI SAYA MASA TU! Can u imagine?! Without STG, confirm den tak dapat rasa sume tu!!! Apalagi, balik dari Umrah tu, memang taubat taknak hidup cukup2 makan dah pastu!!

Begitu juga yg kami rasakan di VIETNAM, GUANGZHOU, LONDON DAN PARIS! Sekarang kami dah boleh bercuti sendiri ke luar negara bersama keluarga. Inilah impian saya sejak dulu dan saya kongsikan supaya anda juga boleh rasakan kebahagiaan yang saya rasa sekarang ini hasil bimbingan STG! Terima kasih STG kerana membesarkan POKET MINDA saya, dan sekarang POKET DUIT saya pula!!!

JOM RASAKAN KEKAYAAN ITU DI KOREA PULA!!! We will be served, all 5 stars!!!

Begitulah sharing dari adik saya sendiri berdasarkan pengalaman beliau sebagai konsultan STG yang kini berincome 50k sebulan. Tq to my sister yg sentiasa membimbing saya...

Alhamdulillah, selama setahun 7 bulan, saya juga kini mempunyai pendapatan 5 angka gemuk . Syukur ya Allah. Begitu juga dengan konsultan2 saya di serata Malaysia, sudah mula menggenggam 4 angka gemuk pendapatan tambahan selain dari gaji kerja hakiki. 

Di STG, konsep MESTI (Mentor, Elmu, Strategi, Tindakan dan Impian) semua ada, full package. Sediakan diri sahaja, katakan NAK dan BERTINDAK!!

Berminat menjadi konsultan STG terlatih yang menggenggam pendapatan 4-5 angka sebulan, 
Hubungi saya Naura @ 014-669 1696

No comments:

Post a Comment