Tuesday, February 5, 2013

LUMPUH AKIBAT KEMALANGAN



















LUMPUH AKIBAT KEMALANGAN

Sarjan Tarmizi , umur 51 berasal dari Kuala Kangsar

Beliau mengalami kemalangan jalan raya yang teruk pada 1 Oktober 2012 menyebabkan beliau lumpuh dan tidak bermaya daripada bahagian pinggang ke bawah. Anggota badan seperti tangan menjadi lembik dan tidak bermaya. Beliau di sahkan dan dikategorikan PESAKIT KURANG UPAYA yg mengalami kecederaan saraf tunjang, traumatic spinal cord injury mennyebabkan beliau lemah pada anggota badan dan kaki.

Keajaiban berlaku apabila hari kedua menggunakan BVSM, beliau mampu utk duduk tanpa sokongan . Pada hari ke 11 beliau mampu untuk bangun dari perbaringan dan duduk sendiri. Pada hari ke 25 beliau berupaya menggunakan tongkat untuk bergerak dengan upaya beliau sendiri

Masyaallah , baru sahaja di kategorikan hilang upaya dan tidak bermaya, kini beliau mampu untuk mengangkat tangan dan berjalan menggunakan tongkat. Semoga Allah membantu memulihkan sepenuhnya kesihatan beliau melalui kesan penggunaan BVSM!!!

Terima kasih ALLAH!Terima kasih BVSM!! Hubungi saya dan konsultan di seluruh Malaysia  untuk keterangan lanjut.

2 comments:

  1. salam akk saya jugak adalah pesakit spinal cord..so saya nak tahu tentang BVSM ni...cam ne saya nak hubungi akk ya..mohon balas komen ini..

    ReplyDelete