Friday, November 2, 2012

LANGSING DALAM MASA 3 BULAN























Sharing testimoni oleh Norazimah Ibrahim (Staff EPF KL)

Ini adalah testimoni diri saya sendiri. Sebelum ini berat badan saya 90 kg. Akibat berat badan yang mendadak naik saya mengalami masalah seperti asthma, sakit kaki dan tulang belakang. Keluar masuk hospital sudah sebati dengan diri saya. Sudah banyak produk yang telah dicuba tetapi tidak berhasil. 

Alhamdulillah setelah diperkenalkan oleh kawan saya dengan produk V3SR berat badan saya kini telah menjadi 75 kg, kesihatan menjadi lebih baik, sentiasa bertenaga dan yang paling best kembali perawan!!!.

PM saya utk info lanjut dan measurement secara mingguan hanya utk V3SR customer

Whatsapp/SMS :014 - 669 1696 @ PM FB : Naura Auni



No comments:

Post a Comment