Sunday, October 30, 2016

My Dreams! Duduk Rumah Tapi Kaya!!


Impian semua wanita termasuk saya. 
NAK DUDUK RUMAH TAPI KAYA‼️ 

Saya tak nak rutin harian bagun pagi -> ngadap jem gi keja -> seharian 8jam di opis -> cukup bulan dapat gaji hanya UNTUK BAYAR HUTANG 

Saya nak duduk rumah, tapi ada duit sendiri

Saya taknak keje, tapi boleh gi shopping sukahati

Sebabkan saya dah penat kais bulan abis sehari. Saya penat setiap bulan asik duit tak cukup atau cukup2. Banyak hilang masa bersama tersayang.. 

Saya nekad .. ambil keputusan untuk ubah hidup melalui #projekSTG 

Sekarang bangun pagi, buka mata & senyum. Syukur alhamdulillah. Lepak kat umah sambil coaching ONLINE JE dengan bisnes partner. 
Jadual saya, ada Cik PA saya yang uruskan. Kerja rumah, breakfast, lunch, dinner semua MAID uruskan. 

Cukup 11hb, income 5 angka masuk dalam akaun saya. 

Best ke sangat best?? 

Kalau ini impian anda juga, jom saya tunjukkan cara. Hanya RM50.. ia saya ulang.. hanya RM50 je kos diperlukan untuk ubah status hidup anda. Modal tambahan hanyalah keinginan yang sangat2 tinggi! 

WA saya NAURA AUNI 014-6602696 kalau ingin belajar dan mula terima #2GAJIsebulan
 
#CoachofMoneyMakers 
#drive2victory 
#CATchampions 
#businesswithpleasure 
#letsuccessmakesthenoise

No comments:

Post a Comment