Wednesday, May 13, 2015

MULA LANGKAH ILMU MONEY MANAGEMENT

Inilah wajah kesayangan hamba..

Masa mula keje, niat saya nak bg ibu duit setiap bulan. Tapi bila dah kerja di sebuah bank di KL dan dapat gaji.. Hanya lepas utk diri sendiri je. Masa keje tu sy guna LRT. Kalo drive tentu lg x cukup, mana minyak kete, parking dll. 

Kadang dapat la gak sy bg ibu RM50 bulan tu.. Tp ujung bulan pinjam balik duit dr ibu. Pernah ibu ckp kat saya.."kalau x cukup duit x payahla bagi ibu"
Sedih sangaaat 😭😭 sy rs sgt useless ms tu.

Alhamdulillah Nov 2011, sy minta adik sy @murnizuriati ajarkan saya supaya saya ada income tambahan selain dr duit gaji kerja hakiki. Saya pun nak bg ibu duit. Walaupun ibu ni bukanlah nak duit.. Dia nakkan kasih sayang. Tp sbagai anak, saya nak sgt keberkatan, restu dan doa dari wali keramat. 

Saya mulakan langkah hadir ke kelas coaching #projekSTG . Alhamdulillah.. Semua impian sy dapat capai satu persatu dlm tempoh 3 bulan mengikut tunjuk ajar MONEY MANAGEMENT OLEH MENTOR2 STG. 

Saya pasti anda pun ada wajah2 kesayangan anda. Hanya kita saja boleh mengubah nasih diri. Bagi yg nak bermula, boleh lah hadir seperti saya dulu2...

Masuk percuma...tiada bayaran dan tiada paksaan!!!! 


STG training centre
No 56 Jalan Keindahan 1
Tmn Skudai Indah
81300 Skudai ,JB.
8.45malam

ILMU DATANG PADA YG HADIR
HASIL DATANG PADA YG BUAT

PM/Whatsapp/ telegram Naura 014-6691696

#coachofmoneymakers 
#letsuccessmakesthenoise

No comments:

Post a Comment