Saturday, May 2, 2015

IF YOU NEVER TRY.. YOU'LL NEVER KNOW !!



Subuh2 ni tiba2 menggamit memori snorkeling di Krabi bulan lepas. Apakah?? Mestikah?? Pergi lagi ??!! Ehehe

Sy ni mmg suka n boleh swimming kalau di swimming pool. Tapi bila experience sendiri kene masuk laut.. Mmg mencabar keberanian diri saya. Mulanya mmg rs takut nak masuk dlm air laut yg dlm dan luas. Tapi bila tengok adik2 saya @sitinurhafzan & @murnizuriati kemain syok lagi diorg menengok ikan cantik2.. Saya pun ckp kat diri saya mesti cuba! 💪🏼 

Mulanya mmg x selesa.. Rasa macam nak jatuh dan rasa nak lemas... Tapi lama2 rasa best gilerss.. Dh rasa senang swimming dgn life jacket (perlu balancekan badan dlm air), dgn alat pernafasan supaya mudahkan kita bernafas dlm air (kadang rs cm jongos bila pakai masuk mulut ehehe). Sib baik adik2 sy jd sifu snorkeling sy aritu 😎 

Mungkin ini bukan hal luar biasa bg org lain. Tapi bagi saya, Inilah kejayaan hebat saya kerana berani atasi ketakutan snorkeling & berenang di lautan dlm. Keluar dari zon selesa (hanya swimming di pool). ... if you never try.. You'll never know!! 

Macam tak percaya.. Saya dah berada di tengah laut yg luas dan dalam. Syukur alhamdulillah dapat melihat satu lagi ciptaan Allah yg maha besar!

#coachofmoneymakers 
#CDMCATdiKrabi 
#businesswithpleasure 
#letsuccessmakesthenoise

No comments:

Post a Comment