Monday, April 27, 2015

COZUMA LIPSTIK BERKOLAGEN


Biasa kalau travel saya mmg kurang minum air mineral.. Sebab utamanya.. Malas nak ke toilet 😆

Mac 2013, saya ke London dan Paris. Masa tu mmg suhunya cecah negatif. Cuaca kat Europe bukan mcm Malaysia yg lembab dan panas sepanjang masa. Di europe, walaupun musim sejuk.. Tapi cuaca ni boleh buat kulit kita kering "dehydrated". 
Paling ketara ialah kulit muka dah mula kering dan bibir dah mula merekah.

Trip Europe saya pada Jan 2015 baru2 ni mmg best.. Bestnya ialah saya x alami masalah kulit kering. Syukur sbb  saya mmg sentiasa pakai cozuma lipstik dan cozuma cc cream semasa di sana. Lihatlah sendiri pic kami ni.. Happy je dgn 7 pilihan warna Cozuma lipstik.

Yang pastinya kosmetik halal saya ni mengandungi minyak ikan, kolagen, papaya, minyak biji bunga matahari dan tinggi vitamin C & E.. 

Tu sebab bibir saya tiada maslah kekeringan kerana cozuma lipstik sgt bagus utk melembut, melembab, memerah secara semulajadi dan memungilkan bibir.

Anda pun nak mencuba cozuma lipstik dan cozuma Cc cream utk penampilan harian anda..
Boleh PM dan WA saya di 014-6691696
Special gift menanti anda 🎁

#coachofmoneymakers
#onlinepreneur
#businesswithpleasure

No comments:

Post a Comment