Monday, February 4, 2013

Slip Disc dan Sihir




















Saya nak kongsikan apa yg dilalui oleh pengguna BVSM iaitu Pip Mohd Ahyan 

SLIP DISC DAN SIHIR...

Assalamualaikum..
Sekadar ingin berkongsi cerita..

Saya Pip Mohd Ahyan.. telah disahkan oleh doktor mempunyai slip disc yang tiba2 sahaja menyerang saya pada 1.12.2012.

Tiba2 saya tak boleh bangun dari katil pada waktu pagi dan dipapah oleh suami saya ke bilik air.. Nak kencing tapi tak rasa sebab kebas dari pinggan ke kaki.. Puncanya saya mengalami kemalangan jalanraya sebanyak 2 kali iaitu pada tahun 2011 dan 2012.. Saya dimasukkan wad selama seminggu.. Setiap 1 jam saya diberikan Morfin sebagai ubat tahan sakit.. Fisio 2x sehari..Setelah keluar hospital, saya mulakan treatment saya sendiri di rumah.

Saya minum BBplus 2x sehari..untuk pulih tulang rawan saya yang dah rosak..
Kopi mineral semasa sarapan..
Lactolite untuk mudahkan pembuangan air besar..(doktor kata jgn sampai sembelit kerana saya akan sakit semula..ganggu urat saraf)
Bio Ever Cream disapukan di belakang dan punggung saya..
Maharani juga saya makan..
Tidur dengan BVSM..

Alhamdulillah..kini saya dah pulih sepenuhnya..Dah sebulan tak makan ubat saraf dan ubat tahan sakit..Syukur Ya Allah..

p/s: Doktor sampai tak percaya saya dah boleh bawa kereta sendiri ke mana2.. Alhamdulillah..Terima kasih Allah..

Cerita Mak saya pula..
Ringkas je ekk..

Mak saya disihir oleh seseorang yang dengki kepadanya..Hingga mak saya pencen awal..Berikhtiar sana sini.. Ada ok ada yang tidak.. Mula2 saya bg mak guna 7 hari..Subhanallah..

Hari pertama..badan sakit sgt..
Hari kedua..badan kurang sakit..
Hari ketiga..dah tak sakit langsung..
Alhamdulillah..Dalam rumah mak saya tak perlu bgtau lah apa yg berlaku ekk..seram..

Begitulah cerita yang dikongsikan oleh Pip Mohd Ahyan. Saya percaya tentu ramai rakan2 atau org2 yang kita kenali ada sedikit sebanyak mengalami masalah seperti Pip Mohd Ahyan. Bersama la kita kongsikan pada mereka yang memerlukan. Semoga sedikit sebanyak dapat meringankan beban masalah yang ditanggung. Insyaallah.

No comments:

Post a Comment