Thursday, January 10, 2013

Umur saya 25 tahun :)


























Semalam petang lepas facial kat tempat biasa, tetiba seorang customer chinese kat situ bersembang2 ngan saya tanya pasal kulit, pori nampak kecil, lebih glowing sebab lepas facial dah tentunya kita tanpa secalit bedak ...

Last2 nya dia terkejut bila tau umur saya.. dia ingat saya baru berumur 25 tahun. Konsultan yang handle saya tu pun terus check record saya..."Hai ya..betui la you punya umur 33 tahun...saya pun ingat you 25. Look so younger ma"

Saya pun terkompius sendiri sebab dlm minggu ni je dah 3 org tegur & ingat saya baru berumur 25 tahun...diorg ni cam berpakat lak (walaupun kejadian di tempat yang berlainan). Syukur Ya Allah..

Petua mudah..Semuanya penangan dari BBplus, V3SR body programming dan juga mesti selalu senyum dan yang penting hati mau baik. Semoga Allah pelihara hati kita selalu :)

No comments:

Post a Comment