Tuesday, January 29, 2013

Solat duduk dah boleh berdiri
















SOLAT DUDUK DAH BOLEH BERDIRI

Nak share testimoni dari parents yang dah menggunakan BVSM. 

Memula saja-saja bagi kat makcik(mak baru). Yerla..asyik share ngan orang lain ngan parents sendiri tak nak share. Bukan taknak share, tapi ayah nie jenis yang tak berapa nak support. 

Tu yang lambat jerk nak share..so cakap kat makcik gunalah pelapik nie..ajar dia pasang macam mana..actually memang tak pernah tahu yang makcik nie solat duduk..almaklumla time solat tutup pintu..so tak nampak..sehari guna tanya dia ada rasa apa-apa? 

Dia kata kebas2 kaki dah kurang...saya pun “oooo” kan aje..cakap ngan makcik pakai ajerlah...sedih jugak sebab saya tak dapat guna BVSM tu...huhuhu..tapi saya tukar niat..supaya Allah dapat memberikan kesihatan yang baik pada parents bila guna BVSM..

Tadi 28.01.2013, makcik beritahu..sakit kaki dah baik...makcik dah boleh solat berdiri..bila kaki berlipat (duduk tahyat) pun dah tak sakit..Rupa-rupanya sebelum nie makcik selalu kene suntik di bahagian kaki sebab kakinya yang sakit tu...sekali suntik dalam range rm 80-100 Ya Allah...seronok sangat dengar! Makcik pun bagitau ayah kata badan dia pun ada rasa segar....(tapi bila saya tanya ayah, dia tak cakap apa..:P)

Apa-apa pun saya dah dapatkan BVSM saya sendiri...WAH happy sangat hari ini...
TERIMA KASIH ALLAH....

No comments:

Post a Comment