Tuesday, January 29, 2013

CERITA KRIM AJAIB BIO EVER.....hok ni orang laki confirm suka:-)




















Kredit to Cikgu Zarina Ngah 

CERITA KRIM AJAIB BIO EVER.....hok ni orang laki confirm suka......:-)

Sebab ramai yg pm tanya...

KENCING MANIS 12 TAHUN... HIDUP DAH TIADA BERMAYA... TIAP MASA DGN RAY-BAN SBB TAK BOLEH TENGOK CAHAYA ..LAMPU PUN TAK BOLEH DAN KEPOWERAN LELAKI SUDAH TIADA!!!

En ni umur baru awal 50an... isterinya setia mencari penawar utk suami tercinta...dah 12 tahun kak...suami saya dah macam tiada semangat utk hidup!!..tertekan hidup dia...Jumaat penghulu segala hari ...mula guna..

Jumaat depan..saya datang lagi ke ofis isterinya... 

Saya tengok muka isterinya... ceria... senyuman nyer berbeza!!!... usik akak...wahhh...ko.. bukan main lagi senyum akak nampak....jawabnya..'YELAH KAK...AKU DAH DAPAT!!!! seminggu jerr kak..jumaat baru ni...aku jadi pengantin baru!!!! lagi satu...suami aku dah tak guna spek hitam tuhhh!!!!... dah bersemangat keluar rumah!!!

'SUKA bila kawan2 kembali bahagia!!! 

Antara punca kebahgiaan suami isteri...nikmat yg Allah hantarkan... 
Ramai diluar sana terseksa... penyakit lelaki ni melambak yg sedang hadapi!!! ayuh... cubalah! 

SAPU JERRR...BUAH PINGGANG SELAMAT!!!

Berminat nak boleh PM Konsultan Smart Tycoon yang terlatih...di sebelah kanan blog terdapat senarai konsultan di seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment