Thursday, January 10, 2013

BVSM membantu melegakan Migrain




Harini saya nak share cerita dari pengguna Bio Velocity Sleep Mate (BVSM) dari Puan Suriana.






















Assalamualaikum warga STG....

Special Roadshow-Bio Velocity Sleep Mate malam semalam berakhir dengan jayanya...
Perkongsian ilmu dan pengalaman yang sangat bernilai dan mantapp dari Consultant HQ...Memang berbaloii datang..Kepada yang hadir dan juga telah menempah BVSM..Tahniaah..Anda membuat pilihan yang sangat tepat....


Ada cerita disebalik roadshow ini sebenarnya....Jeng Jeng Jennnggg!!!

Semalam saya menemani hubby ke Rengit..Cuaca kat sana sangat panasss..so kepala saya dilanda MIGRAINNNNN....dah lama x kena sejak berjumpa dgn BE...adoiii malam dah la ada programmm..masa tu terus buat DADA..supaya cepat baik dan cepat sampai umah sebab x nak lewt gi program..nak duk depan...Pukul 6.00pm btolak balik..jalan sangat jem..hujan lebat..wiper kete husband plak xnak function....Daku feel good je sebab dah DADA tadi..so tidur je lah..Tapi x boleh lena sgt sebab kepala dah mula pening dan nak muntah...Sampai rumah je terus muntah muntah...jam plak dah kul 7.30pm...terus mandi n bersiap..ingat nak sapu BE tapi x sempat...Alhamdulillah sampai kat stokis on time kul 8pm..Dapat duk depan skali....Alhamdulillah...


Memandangkan program masih belum mula..saya duk lepak jap tuk tenangkan kepala... Pastu DSM Kintan bawa naik BVSM empunya CDM Lin..apalagi terus ambik n pelukkk je BVSM tu...Datang plak orng lain nk rasa BVSM tu..terpaksa lah bagi dia orang..tapi tetap duk dekat ngan saya....Tak sampai 15 minit tangan rasa lenguh,kepala makin berdenyut..Tapi tetap feel good...Pastu CDM Lin panggil untuk foto shoot bersama BVSM n BBplus...Tengah syok2 amik gambar..sedar x sedar kepala saya dah x pening dan rasa loya dah hilang...cuma kepala je masih sakit lagi...Alhamdulillah...



Bila program dah start..saya tengok DSM Norlidah letak 2 BVSM di atas meja kat depan saya..saya dah mula syokkk...harap2 BVSM ni membantu untuk sihat dan fokus...Tak sampai setengah jam program bermula, borang order diedarkan..saya x nak isi sbb masih belum 100% teruja dgn BVSM..Lepas sejam...KeAJAIBAN berlakuuu...kepala saya dah langsung tak sakit...malah saya rasa sangat sihat dan bertenaga....Dah la CDM KY punya presentation tu best dan KELAKARRRR gilerr..tu pun terapi juga....Langsung x boring dan x mengantukk....Alhamdulillahhh...



Habis je program..terus ke belakang isi borang ORDER hehehe..tadi jual mahal kan...tak sabarnye untuk memiliki BVSM tu....coz sayalah manusia yang susah TIDUR...pas ni boleh TIDUR LENAAA!!!..mana taknya bapoknye bagus produk...BIZ mesti MELATOPP!! PITIH BANYOKKK!!!!



Tq Allah...Tq STG..Tq Hai-O...BVSM memang TERBAEEKKKK!!!!........(Panjang plak celoteh saya..tu tanda syok tak terkata hehehehe)....♥ ♥ ♥

No comments:

Post a Comment