Wednesday, December 12, 2012

Kulit berseri hanya dengan 5 sachet BBplus















Hari ni saya nak sharekan testimoni oleh Puan Haidiahvita (gambar di atas) tentang BB Plus.


Kata beliau.....

Saya memang x dapat guna sendiri BB Plus masa stok di catu hari tu.... hihi... so Disember baru dapat. 
untuk memastikan eksperimen di bawah kawalan (hehehe) saya stop semua produk lain termasuk Bio Ever (BE) selama seminggu. Kemudian saya cuma minum BB Plus sahaja selama 5 hari.
maka hasilnya adalah.... tadaaaa!!!!! Lihat gambar di atas 

***GAMBAR TANPA MEKAP LANGSUNG2***

1) DAHI
Before : kering ala2 berkedut
After : xde dah... kulit lembab

2) EYEBAG
Before : sangat ketara (yela x cukup tido kann tau2 jela anakku tido 'awal')
After : TAKDE!!!! yea!

3) JERAGAT DI PIPI
Before : susah betol nak hilang. yang ni dah ada since umur 14-15 tahun.
After : dah tinggal sket2 je. hihih

4) BIBIR
Before : gelap (bibir saya ni kannn memang sangat sensitif. xleh pakai produk sebarangan. kalo x jadi mcm ni la. Tapi memang suka try-try hambekkk la)
After : mmmuuaahhhh

Nak dapatkan hasil seperti Puan Vita ni...meh hubungi saya di 

FB : Naura Auni
SMS/Whatsapp/Call : 014-669 1696

No comments:

Post a Comment