Monday, September 10, 2012

V3SR oleh Dr. Omar Mohd Faizan Marwah; Pensyarah di UTHM


Testimoni Terbaru..Hot! Hot! Hot!

Sharing testimoni V3SR oleh Dr. Omar Mohd Faizan Marwah; Pensyarah di UTHM, Johor

KENAPA V3SR? Saya nak Programkan organ dalaman saya supaya SIHAT dan MUDA..Lebih Muda dari usia SEBENAR!!! Memang Hebat dan Mudah!!! 

Saya telah merasa kesannya. Berat saya turun 5 Kg!!! BMI, Kolestrol, Visceral fat menurun!!! Paling BEST ukur lilit badan mengecil. Kalau dulu saya aktif bersukan, kemudian kurang aktif kerana sambung PHD.. lemak bhg perut dan pinggang mengeras!!!Kini lemak tersebut mula lembik dan berkurangan. Badan kelihatan HEBAT dan CERGAS!!! 

Sangat mudah dgn V3SR..Tiada Pantang Makan!!! Tapi Pantang itu datang dgn SENDIRI!!! SAYA BERANI UTK JADI HEBAT DAN SIHAT!!! ANDA ADA BERANI????

Meh contact Naura Auni 014 - 669 1696 utk cek BMI, Kalori, body fat dan visceral fat anda hari ini.


No comments:

Post a Comment