Friday, September 7, 2012

Ganjari Diri 07092012

Fuuuh lega baru dapat tau dari Mentor CDM Norazlin yg nama2 penerima Anugerah Sales Manager (SM) dan Senior Sales Manager (SSM) dah pun setel. Daripada CAT (Cikgu Apit Team) yg qualified akan naik stage esok seramai 26 orang daripada 70++ yg qualified dari Smart Tycoon Group.

Gambar kat bawah ni adalah seramai 14 orang Profesional Konsultan dari Naura Auni Team yg akan di anugerahkan pin dan sijil SM / SSM

IT'S TIME FOR ME TO GANJARI DIRI :)
Jumaat di minggu pertama September..ehehe..sejak dah tak bekerja makan gaji ni.. hari dan tarikh pun tak brp amik peduli :)

Hari ni hari shopping di Sunway Pyramid (i like...so comfortable) sbb nak prepare diri nak join & tap energy kegembiraan konsultan2ku yg akan naik stage esok. 

Baju hitam dah beli masa FREE TRIP di Ho Chi Minh, Vietnam. Tudung pun dah gak beli di Butik Fida Fiss, Subang Parade.

So arini just nak cari kasut & handbag je... kedai banyak tapi banyak cuma hati lom terbuka nak terus membeli memandangkan tema team kitorang nak pakai BLACK. Dah hampir habis round Sunway Pyramid tu...baru teringat ada 1 floor lagi yg saya lom singgah...terus terjah ke butik Charles & Keith.

Dan hasilnya :)




Ok la..cukup update utk arini...jumpa esok beramai2 di PGRM, Cheras kul 2pm.

Lepas habis shopping, terus shooooottt jumpa konsultan di Bukit Damansara utk stok sebulan V3SR. Badan dah semakin ringan, bila solat tu lutut tak sakit dah.. kulit dah semakin glow, body dah tentunya semakin shaping + perawan. Syukur alhamdulillah...semakin ramai yg suka gilerrrr dengan V3SR dari Smart Tycoon ni :) Rugi tau sapa lom cuba....!!!!


Bagi rakan2 kat luar sana yang nak tau & nak belajar menjadi Profesional konsultan Smart Tycoon..bleh roger saya di FB Naura Auni
@ sms 014 - 669 1696. Insyaallah saya akan bimbing korang menjadi seperti mereka di atas yg berjaya.

P/s:  biz yg memberi kepuasan diri bila dapat menambah nilai pada kehidupan seseorang. 
Testimoni Isnin (27 ogos 2012), En. A, ( ex-COO sebuah company) yg mengalami slip disk dan stroke selama 3 tahun. Dalam masa yg sama beliau telah di berhentikan kerja. En. A dapat tau dari group perumahannya di Rawang yg Bio Ever dapat bantu utk masalah sepertinya dan terus contact Konsultan saya di Rawang, Puan Juliana (FB : Juliana Shamsir).

Ketika saya datang di rumahnya utk demo Bio Ever, dia tak boleh bangun dan berjalan akibat stroke. Hanya terbaring di kerusi. Selepas sapuan di tempat yg sepatutnya, alhamdulillah...ketika saya nak balik, beliau dah boleh bangun dan berjalan mengiringi saya dan Puan Juliana sampai ke kereta. Syukur sangat2. Tq Allah kerana mengizinkan semua ini berlaku. 

2 comments:

  1. Tahniah untuk team CAT..InsyaAllah..saya akan menyusul..semoga dipermudahkan Allah..

    ReplyDelete