Monday, September 10, 2012

BUANG ANGIN, DETOX, BUANG KAHAK

Sharing by Salju Biru

Assalamualaikum...saya ni ahli baru dlm STG, baru 3 hari usianya..hehehe...di sini saya nak ucap terima kasih kpd salizah selamat kerana add sya dlm group ni...dan juga Eyka Wan kerana menjual kopi mineral kpd saya...selama 3 hari sya minum kopi ni saya nak share sikit tentang kesan yang saya dapat walaupun hanya baru minum 3 hari...

Hari Pertama saya minum badan banyak berpeluh dan kerap buang angin..

Hari ke-2 kerap berjumpa Mr T..haha masuk tandas la..

Hari ke-3 ni badan lebih rasa ringan...

lagi 1 kahak yang degil melekat kat tekak dah longkah..tak payah nak penuh perasaan untuk memaksa dia keluar dari tekak saya...dan sekarang penantian saya hanya pada krim Bio Ever saya..dah tak sabo nak ngetes nye..agak2 nya bile la sampai ye salizah selamat...apa2 pun kopi mineral memang best..

PM saya untuk info Mineral Coffee di Naura Auni

No comments:

Post a Comment