Sunday, October 9, 2011

Testimoni Bio Ever - Hidung kerap berdarah (Jacqueline, Kota Kinabalu)


Mesej FB dari Jacqueline (Kota Kinabalu) pada 14/08/2011 mengenai anaknya yg kerap mengalami masalah hidung berdarah

Caline Jacques : ok thanks,,kak,,bio ever memang bagus...kenapa saya kene standby 2 botol lagi sebab seluruh keluarga kami memerlukan tu kak...bukan saja mak saya, suami, saya sendiri tapi anak-2 saya juga ada masalah...anak saya pula sentiasa mengalami pendarahan kerap di bahagian hidung..kekadang tu tidur-2 ja bantal habis berdarah..pernah beberapa kali ke klinik tapi doktor tidak ada ubat utk berdarahan seperti itu..kene ambil x-ray lagi tu..tiada apa-2 jugalah..tapi hati ni kan sentiasa takut...kerap sangat berdarah...2 org anak saya begitu kerap berdarah..sebab tu saya percaya guna pegaga ini adalah jawapan bagi anak-2saya..

Naura Auni : yg penting kita berusaha caline. semoga semuanya sembuh

Caline Jacques : ya btl tu kak, saya sampai sekarang tidak penah putus asa mencari rumusan yang boleh dikatakan 100% di ekstrak daripada tumbuh-tumbuhan. Tidak pernah saya mencari ubat-ubatan yg dikatakan boleh sembuh hanya utk sementara..syukur saya diperkenalkan Bio-Ever. Terima kasih kak..

Naura Auni : Syukur. Darah hidung masih kluar lg?

Caline Jacques : hari khamis masih keluar lagi, tapi selepas sapu bio ever sekitar hidung dan ke nadi leher seperti kakak pernah ajar tu..syukurlah berhenti tapi bio ever saya sudah habis..hehehehe...sebab seluruh keluarga pakai


No comments:

Post a Comment