Sunday, July 24, 2011

Testimoni Bio Ever - Dark circle & sakit pinggang




En Azlan, 39thn suami Pn Siti Nor Baya Shaharul Anwar 016-319 2733

Mencerahkan gelap bawah mata dan membantu memulihkan sakit pinggang

En Azlan merupakan kontraktor yg terlibat di dalam projek memasang dan menyelenggara kabel tele komunikasi (di kaw tinggi,biasanya atas bukit2). Beberapa thn sebelum ini, semasa bersendirian bertugas di dalam hutan, salah satu tayar pajero yang dipandunya termasuk kedalam tanah lembut. Tiada pilihan lain, beliau turun dari pajero dan mengangkat sedikit badan pajero tersebut. Semasa sedang mengangkat, terdengar bunyi di tulang belakangnya..dan selepas itu beliau tidak boleh banyak bergerak kerana kesakitan yang teramat.

Setelah di urut oleh tukang urut Orang Asli, beliau akhirnya dapat memandu perlahan-lahan kembali ke Kuala Lumpur. Beliau telah mengambil pelbagai jenis supplement untuk merawat masalahnya, namun kesakitannya masih terasa kuat... Akhirnya setelah mendengar tentang keistimewaan krim Bio Ever, beliau mengambil keputusan untuk menggunakannya.. Alhamdulillah setelah hanya hampir 2 minggu menggunakan Bio Ever mengikut kaedah urutan tertentu, derita sakit pinggangnya telah banyak berkurangan.

Yang paling ketara adalah gelap dibawah matanya (trademark anak mami..) jelas mencerah hanya setelah 20 minit penggunaan!! Begitu juga dengan eye-bag beliau yang jelas kelihatan!! Bukan itu sahaja, beliau juga dapat 3 dalam 1 bila menggunakan di bahagian mata - silaunya yang teruk sebelum ini telah tiada lagi!!
Wow! Sangat hebat nih!!

So, those yang tinggal berdekatan ngan Putrajaya atau di Putrajaya, boleh berhubungan dengan Perunding Bio Ever En Azlan & Pn Nor Baya di nombor yang tertera di atas untuk pertanyaan mengenai Bio Ever @ untuk menjadi Perunding Bio Ever dan berpeluang memenangi Pakej Umrah berharga RM6999...

Credit penuh dari Blog Norazlin Nordin

No comments:

Post a Comment